Az Otthontérkép homedecor blogja.

Belül tágasabb

Belül tágasabb

Én csináltam: átlagos éjjeliszekrényből a háló éke

2017. január 26. - Otthon

A klasszikus, egyszerű, furnérből álló, barna színű éjjeliszekrény szinte minden háztartásban fellelhető. Pár óra meló a saját munka, némi festék és kétféle ecset elég is ahhoz, hogy egyedivé tegyük. Egy olvasónk, Dávid mutatta meg, hogyan alakította át az éjjeliszekrényét.

A Liszt Ferenc téren kiadó egy négyszobás lakás

2.jpg

Kattintson a képre!

Korántsem biztos, hogy az egész hálószobát át kellene alakítani ahhoz, ha valaki szabadulna a jelenlegi állapottól, akár például szakítás miatt. Elég, ha egy-egy területet átalakítunk, egy sarkot vagy az éjjeliszekrényeket, és máris teljesen más lesz a szoba hangulata. Jó példa erre olvasónk, Dávid keze munkája, aki egy vasárnap délutánt szentelt annak, hogy az unalmas éjjeliszekrénykéjét a skandináv stílusban berendezett szobájához, a kényelmes franciaágyhoz, és az ahhoz passzoló ágyneműihez igazítsa.


"Pentart festéket használtam és ugyanettől a márkától áttetsző waxot, ami narancs illatú. A festéket a bolthely.hu-n vettem, 230 ml-eset 1350 Ft-ért, és az üveg fele fogyott el, szóval a 100 ml-s kiszerelés kevés lett volna. A festéket két rétegben vittem fel, 
az első réteg után hagytam megszáradni, nem mentem át itt-ott rajta, hogy kijavítsam, mert tudtam, hogy foltos lesz. 

Hideg hajszárítással rásegítettem a száradásra, így lett kész 1,5 óra alatt.

 
A kézről meleg vízzel lejön a festék és nincs szaga, így télen is lehet használni, nem kell annyira szellőztetni. Amúgy nem csiszoltam, és így is szép lett a végeredmény." A waxolást finom pamutanyaggal, egy fél pár tiszta zoknival oldotta meg, okosan, hiszen mindig akad egy fél pár zokni a lakásban, ami csak úgy kallódik.

Mutatjuk az előtte-utána képet:

16174682_10212186796689932_2911149935748620544_n.jpg

Olvasónk saját fotója

A bejegyzés trackback címe:

https://belultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr6912152395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jobbal 2017.01.27. 13:55:50

Az nem zavarja a szerkesztőt, hogy egy hirdetést megtévesztő módon helyez ki a bejegyzésbe?
De ha már reklám, akkor illene egy picike kis reklám feliratot de minimum egy X-et oda biggyeszteni.
Gondolom bírságot nem ér meg ez a kis sunyi hirdetés. De gondolom az sem éri meg ha a blog hiteltelenné válik.
süti beállítások módosítása